Mobilni telefon
0535-8371318
sara_dameitools@163.com

Kompanija organizuje prolećni izlet —— —— 1. aprila 2022. posetite slikovito područje Nanshan

Dan sećanja na Kineze, sunce sija, vreme se zagreva, dobro je vreme da ljudi izađu na prolećni izlet.Kako bi udahnuli svjež zrak, uživali u ljepoti prirode, povećali koheziju našeg osoblja, Damei tools organizuje proljetni izlet.

U 8:30 ujutro sunce sija, pruće se protežu, okrenuti prema ranojutarnjem suncu, praćen toplim proljetnim povjetarcem, punim osoblja turistički autobus krenuo je sa kapije kompanije, oko 9:30 stigao na odredište - Longkou Nanshan Scenic Area.Stranice puta i zgrade, pastoralni krajolik, žuto cveće pored puta, sve to nam govori da dolazi proleće.

Slikovita oblast Longkou Nanshan, 48 kilometara udaljena od kompanije, oko 50 minuta vožnje automobilom, je slikovita oblast koja okuplja restorane, zabavu i slobodno vreme.Ovde je vazduh čist, cvetovi breskve, cvetovi kajsije, cvetovi kruške su svuda, izgleda kao zemlja čuda, raj na zemlji.

Nakon kraćeg odmora, osoblje kompanije održalo je timsko takmičenje u potrazi za blagom, uz bogatu nagradnu atrakciju, raspoloženi smo za potragu za "blagom", svi članovi tima su pokazali duh timskog rada među sobom, konačno su svi ubrali sopstvene nagrade.
U podne su se svi okupili na ručku.Uz ukusnu hranu, pijemo, dijelimo, razmjenjujemo emocije.

U popodnevnim satima uživamo u pogledu na sve vrste cvijeća (cvijet breskve, cvijet kajsije, cvijet kruške), fotografiranju, šahu, planinarskim aktivnostima, iako je vruće vrijeme, i dalje održavamo veliku strast.Neki zaposleni su se popeli na vrh planine i ostavili svoje otiske na najvišoj tački.Uživajući u prekrasnom prirodnom krajoliku, fotografisali smo se i za uspomenu, što je uljepšalo naše prijateljstvo.

U 6 sati uveče, sunce je još grijalo, nakon što smo završili večeru, krenuli smo nazad u grad.
Kroz ovaj proljetni izlet, ne samo da smo uživali u prekrasnom krajoliku, opustili tijelo i um, te rasteretili pritisak koji nam donose posao i život, već smo pružili platformu za komunikaciju.U budućnosti će zaposleni ulagati više entuzijazma u svoj rad.

Prelijepo proljeće, ponosni smo jer smo mladi, ponosni smo jer smo osoblje zhaoyuan Damei tools Co., LTD.